.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشییع پیکر 2 زائر راهیان نور در رشت

شمال نیوز: پیکر پاک دو نفر از زائران راهیان نور با حضور مردم و مسئولان در رشت تشییع شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مراسم تشییع پیکر دو نفر از عوامل اجرایی اردوی راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که صبح روز گذشته در مسیر بازگشت از اردوی راهیان نور در محور رزن همدان بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داده بودند، لحظاتی قبل با حضور مردم و مسئولان در رشت برگزار شد.

محمد مهدی مقدم مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان به همراه نریمان مژدهی از پایگاه مقاومت امام رضا (ع) گلسار رشت به هنگام بازگشت از سفر معنوی راهیان نور جان خود را از دست دادند و به رحمت الهی پیوستند.

مراسم تشییع پیکر پاک این دو نفر خادم زائران مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از مقابل سپاه ناحیه رشت در پل عراق این شهر برگزار شد تا در مزار شهدای تازه‌آباد رشت آرام گیرند.

محمد مهدی مقدم و نریمان مژدهی دو نفر از جوانان و فعالان هیئت‌های مذهبی و بسیج دانشجویی گیلان بودند که در سانحه رانندگی در مسیر بازگشت از اردوی راهیان نور ندای حق را لبیک گفتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خادم السین 1 فروردين 1391
باتوجه به اینکه این دوشهیدازهنرمندان بسیجی استان نیز بودند وبخصوص شهیدمژدهی شبانه روز خدمتگزارهنرمندان درارشادبود ولی دریغ از چاپ یک پوستر یابنر توسط اداره کل ارشادگیلان ویا حتی یک پیام تسلیت درروزنامه یاحداقل سایت ارشادگیلان....بسیارمتاسفیم ازوضعیت حمایت ارشاداسلامی گیلان اززنده هاچه برسدبه شهدا...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.